Actualitat

A continuació trobareu les pel·lícules nominades als Premis Gaudí que podeu veure als cinemes aquest cap de setmana:

BARCELONA, ABANS QUE EL TEMPS HO ESBORRI de Mireia Ros, escrita per Javier Baladia i Victoria Bermejo, i produïda per Promarfi Futuro 2010 amb la participació de Televisió de Catalunya.

CATALUNYA ÜBER ALLES! de Ramon Térmens, escrita per Daniel Faraldo i Ramon Térmens, i produïda per Segarra Films amb la participació de Televisió de Catalunya.

EVA de Kike Maíllo, escrita per Martí Roca, Sergi Belbel, Cristina Clemente i Aintza Serra, i produïda per Escándalo Films i Televisió de Catalunya.

FLOQUET DE NEU d’Andrés G. Schaer, escrita per Albert Val i Amelia Mora, i produïda per Filmax, Muf Animation, Utopia Global i Televisió de Catalunya.

LA MALETA MEXICANA escrita i dirigida per Trisha Ziff, i produïda per Mallerich Films Paco Poch, 212 Berlín, Televisió Espanyola i Televisió de Catalunya.

MELANCOLIA escrita i dirigida per Lars von Trier i produïda per Zentropa Entertainments, Memfis Film i Zentropa International Sweden.

OPEN24H escrita i dirigida per Carles Torras, i produïda per Zabriskie Films amb la participació de Televisió de Catalunya.

PINA escrita i dirigida per Wim Wenders i produïda per Neue Road Movies, Eurowide Film Production i Zweites Deutsches Fernsehen.

Per a més informació consulteu la cartellera!

bannerweb candidatesxiii

@academiacinecat